Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Födelsedag och barnvagn!

Publicerad 2013-11-10 07:57:35 i Allmänt

Idag fyller jag år, men detta firade vi igår, men fick ändå fina presenter av min familj; Presentkort och "Diablo", Gissa om jag ska spela haha!

Igår klämde och kände jag på barnvagnen jag vill ha, "Brio Smile", smidig, lätt och fin! Dock har jag bestämt mig för en mjulklift, känns onödigt att lägga pengar på en hårdlift då bebisen bara ska ha den max 6 månader. Det bästa med denna barnvagn är att vi kan använda den som sittvagn så småning om. Dock har jag inte bestämt färg ännu, fick veta igår att det i mitten på januari kommer nya färger, men jag är lite sugen på brun, grön eller blå.
 
Nåväl, nu ska jag göra frukost till pojkarna och mig själv, sedan blir det dusch och sparka igång dagen, lite dammsugning och så, ikväll blir det kanske middag hos våra älskade vänner som vi inte träffat på länge, dock saknar jag mest lillkillen i den familjen, (sorry)! 


Imorgon har jag "PLUS-samtal" på jobbet, ska bli skönt att ha det tycker jag, lilla jag har mycket åsikter just nu haha, nä men jag tycker om min chef, hon är snäll, förstående och hjälpsam, den bästa av chefer jag någonsin haft! Vissa andra av mina gamla chefer kan ta sig o flyga till....

Nåväl! Ha en underbar dag och grattis alla pappor där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela