Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Val i livet...

Publicerad 2013-05-18 07:11:26 i Allmänt

Varje dag tvingas man göra olika val. Det kan vara vardagsval och val som kan vara avgörande för din framtid.
Jag står just nu framför ett val som lutar åt att jag vill göra det, och det finns egentligen bara en sak som stoppar mig rent fysiskt. Psykiskt vet jag inte om jag fåt stöd till det, det kan bära eller brista, men det känns så rätt. 
om 2 år når jag 30 år, vilket skapar en smärre ångest, jag är inte längre då i 20-års åldern :)

I detta fall krävs det två huvuden för att det ska bli avgörande, och jag vet att det andra huvudet stöttar mig till 100% vad jag än bestämmer...

Vaddå undrar ni? Jag kan inte berätta det just nu, men blir det som jag vill så kommer ni märka det!
(NEJ jag är INTE gravid ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela