Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

En Jobbhelg!

Publicerad 2013-05-19 21:04:13 i Allmänt

Svärmor är på besök och det är alltid lika mysigt! Jag har jobbat hela helgen, och med den lämnar jag andra saker osagda.

Jag skrev tidigare om ett val, eller snarare ett beslut jag måste ta, och jag är nog säker på att jag bestämt mig.
Tiden tickar på och jag har faktiskt ingenting att förlora. Jag kan fortfarande inte skriva vad det handlar om, och just nu är det bara 4 personer som vet vad det handlar om. NI kommer få veta vad som är på G inom en snar framtid, men mitt beslut känns rätt!


Nu ska jag lägga mig o kolla på "Criminal Minds" för jag bara orkar inte se hockeyn mer...
 
You shall never stop dreaming, it´s those kind of things that can make you smile, even if you´re having a bad day...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela