Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Mitt straff blev fotboja.

Publicerad 2013-03-03 05:15:02 i Allmänt

Inatt drömde jag att jag blev straffad med att ha fotboja, jag minns inte vad jag gjort för att få det, men det var inget allvarligt, inget som hade skadat en annan person.
Med fotboja blir man "fängslad i sitt egna hem" med ett individuellt anpassat schema för utevistelse, men jag kunde gå ganska långt med  bojan, men jag var ändå orolig att polisen skulle komma.
Med fotbojan så var jag och "hälsade på" på mitt jobb. Där fanns ett par (som i verkligheten inte finns där), de hade varit tillsammans länge och nu skulle dom flytta från oss, och jag var så ledsen, det kom tårar från både personal och andra boenden.
 
Det var sommar ute så jag var ute mycket med pojkarna, jag var mest med Lucas och Jesper var med Noah som skulle lära sig cykla utan stödhjul.
 
Aej ibland drömmer man skumma saker.

Idag vill lillebror att vi ska åka med honom till stora staden, vi får helt enkelt se vem eller vilka som åker in!
Jag tror det blir jag och Lucas, så kan Noah hänga med stora pojkarna ovanför oss, så kan Jesper ligga o slappa hemma =)
 
Nä, nu är det dags för kaffe!

Ha en skön dag allesammans/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela