Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Helg!

Publicerad 2013-03-08 06:04:52 i Allmänt

Igår var jag en sån där tråkig fru som somnade tidigt, men jag var helt slut! Först var pojkarna på förskolan en stund för att gå "Hasa-loppet", sen åkte vi till mamma, där jag sov i nästan 2 timmar, sen hem o jag bad Jesper laga middag, sen satte vi oss alla i soffan och hade torsdags-mys istället för fredags-mys då jag dels jobbar kväll och sen ska pojkarna iväg på kalas ikväll. 
 
Imorgon jobbar jag dag, då ska pojkarna ut till Tyresö och sova där, och Jesper och jag har BF hemma, Jag frågade Jesper vad vi skulle äta till middag och han sa: smörgåstårta, så det ska vi pyssla med imorgon, det är ju inte alls ofta vi lagar mat tillsammans, så det ska bli mysigt!

På söndag ska familjens shack-mästare åka iväg och spela schack hela dagen, så eventuellt åker jag o hämtar pojkarna, då får jag träffa min brorson också hoppas jag.
 
Men nu vill jag att våren ska komma, funderar även på om vi ska ta en tur till skåne innan sommaren också, saknar gammelsvärmor, svärmor, svärfar, svägerskor o alla som bor där nere!
 
Ha en skön helg alla!!

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela