Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Dödsannonser...

Publicerad 2013-03-14 05:35:47 i

Jag har ett "måste" begär att läsa dödsannonser i tidningarna jag läser som till exempel i "mitt i" tidningarna. Jag brukar läsa de för Huddinge och även de från Botkyrka. Häromnatten så drömde jag att jag läste i en enkelrad att en person gått bort, det finns alltid en kolumn som de står "avlidna" eller dyl o så bara deras födelsedatum o så brukar det iband i nästa nummer komma en större annons, denna vecka fanns namnet jag läste i drömmen med i tidningen fast i en stor annons.

Jag börjar ogilla det här med att jag kanske är synsk och känner på mig saker som sen inträffat i verkliga livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela