Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Bröllop!

Publicerad 2013-03-12 05:30:13 i Allmänt

Japp, inatt var jag på bröllop mellan Erika och Dennis. Erika hade en fin diskret klänning med lila och rosa blommor. Jag (och den andra tärnan som jag inte minns vem de var) hade stickade klänningar som Jesper handlat (De var hemska). Mamma och jag besökte en skobutik i Tyresö C för jag hade inga matchande skor till min stickade (ylle) klänning. Han som jobbade där sa: kom här och vi fick gå "backstage" där de hade ett sjukt snyggt lager med 3 våningar skor. Jag hittade inga skor där tyvärr, och cermonin minns jag inte.
Jag minns klänningen i detalj o den passar INTE som tärn-klänning, ush! Men jag kunde inte säga något till Jesper för han var så nöjd med sitt kap...
 
Drömmar alltså...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela