Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Arg!!

Publicerad 2013-03-11 05:25:00 i

Jag blir så arg på mig själv att jag tillåter mig själv att somna tidigt, igår var klockan inte ens 20:00 när jag somnade. Så därför vill jag med detta inlägg belysa min otroliga man! Han har donat och fixat med middag, ordnat med all disk, handlat, gjort alla till lags, klappat på mig! Vad är jag för en fru?! Tråkig fru! Jag får väl börja ta en kaffe på middagen så jag orkar vara uppe lite längre, detta är ju helt ohållbart! Om dryga månaden har vi varit gifta i 3 år, ska jag somna då när vi myser? Nä, jag skulle vilja ta honom på en kryssning i en lyxig hytt där bara vi kan vara!


Skäms på mig!!
//Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela