Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Värdelöst!

Publicerad 2013-01-25 05:07:07 i Allmänt

Lucas var igår väldans avdankad. Han sa redan då jag hämtade honom från dagis att han var trött, och när jag skulle lägga mig så hade han 39,7 grader i feber, mammas lilla hjärta. Så nu på morgonen ska jag ta urinprov tänkte jag för att utesluta UVI.
 
Så idag blir det VAB för min del.
 
Beroende på hur Lucas mår imorgon så ska vi åka och träffa min brorson, eventuellt blir det bara jag, Noah och min kusin Ida som kommer och ska sova här inatt, läste dock på IG att hon är sjuk, så vi får helt enkelt se hur de blir!
 
Annars blir det städa av idag och gå ner till "Teknikmagasinet" för att köpa ett upphäng till vår TV.
Sen ska jag kasta bort de vita skåpet i vårt sovrum som jag bara hatar :D
 
Ha en skön dag//L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela