Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Vad trött man blir!

Publicerad 2013-01-26 06:00:42 i

Igår hade jag tänkt vila en stund, men ser då att Lucas urin som jag hade tänkt gå upp med till VC blivit som oblandad apelsinsaft. Men de sa som vanligt: åk till akuten. Så då gjorde vi det. Prover togs och urinen åkte iväg på odling och så får vi se nu då. Lucas somnade vid 17:30 och sov ett tag, sen fick han lite smörgås och "oboy". Och ett vredesutbrott för att Jesper la sig på fel ställe i vår säng....

Lucas kom idag upp vid 05:15 och frågade var Noah var, och när Noah kom upp sa han: god morgon Noah!

Idag bär de av till Tyresö med massor av kläder och skor till Leon, måste dock rensa ur lite till! Det blir bara jag och Noah som åker då Jesper vill att Lucas är hemma och vilar:)

Nu ska jag spela lite med Noah!

Ha en skön helg/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela