Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Storvinst!!!

Publicerad 2013-01-22 05:05:51 i Allmänt

Ett slag i ansiktet dök upp igår i tingsrätten, jag blev riktigt förbannad, då de tär en ren och skär lögn! Men en vacker dag kommer det ligga personen i fråga i fatet...
Huvudsaken hör till den att min bror redan nu i helgen ska få träffa sin son, och vi alla kommer vara där!!!
 
Presenter ska inhandlas och kläder ska dit, har ett helt lass med kläder till lillskrutt!!
 
Idag ska jag jobba, vaknade för dryga timmen sen, och somnade igår runt 20:00, helt slut då alla spänningar släppte, och pojkarna bad själva om vid 19:00 igår att få sova!!
 
Jag tog taxi hem igår från TR, och jag bokade via en app, och priset blev då fast!! Kan vara bra att veta. det var "Taxi 020", och en supertrevlig chaufför!
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe, mommms!
 
//L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela