Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Såklart:(

Publicerad 2013-01-16 05:41:41 i

Igår skulle jag ha tränat och såklart fick jag ont i halsen och började skaka och kallsvettas på jobbet, så jag gick hem 2 timmar innan passets slut. När Jesper kom hem la jag mig i sängen och bara kopplade av, och självklart mår jag helt ok idag.

Jag hann inte klart alla mina rum igår, men ska kämpa på idag tänkte jag så jag kan beta av så mycket jag kan:)

En tidig morgonpromenad till jobbet blir det idag, o sen hem o chilla med pojkarna!!

Ha en skön dag allesammans!!

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2013-01-16 06:50:30

Så klart det är så, men du är så bra och duktig att det är klart du hinner.
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela