Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Oj då...

Publicerad 2013-01-18 06:09:30 i Allmänt

Idag är det jobb fram till 15:30, hämta pojkarna, hem o vänta på Jesper, träffa E och shoppa en sväng, hem och fika då farbror L med familj kommer på besök, äta middag sen sova, upp i ottan och tvätta, dumpa barn hos Cattis och Patrik, gå på Dop, hem o vänta på svärmor, gå ut och äta... ja rätt mycket på två dagar, och så ska jag dessutom hinna med och städa där någonstans...
 
Det blir nog en toppenhelg!
 
Igår shoppade jag och pojkarna, vi fyndade massor av kläder till dom, och dom blev nöjda.
 
Lucas har även bestämt sig för att han ska ha boxers nu istället för vanliga kalsonger: "Mamma, dom åker inte in på rumpan" var hans spontana reaktion :D
 
Nu dags för dusch, sen jobb!
 
Ha de gött! //L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela