Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Hur kan du...???

Publicerad 2013-01-09 07:52:22 i

Hur kan du komma med anklagelser som inte stämmer, förstår du inte att du en dag kommer få allt emot dig? Vem är det som är våldsam egentligen? Att du hotat med att både slå och döda mig väger nog tyngre än dina ord.

Jag blir så besviken så det finns inte ord. Du måste ha något som inte står rätt till, men det förstår jag. Att aldrig känna sig älskad av ens föräldrat kan göra en människa konstig...

/Lollo

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2013-01-09 18:59:18

Vad har hänt nu?
Vem är elak emot dig??
Kram

Svar: Allt handlar om min brorsons mor..
Louise Celander Tocklin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela