Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Det värsta är att...

Publicerad 2013-01-31 05:44:40 i Allmänt

Dessa två inte ens bryr sig. Deras ego har tagit över deras kroppar. "Du är min bästa vän och jag älskar dig", vilket skitsnack! Just nu önskar jag ingen av er lycka. Bajs på er!
 
Idag blir det jobb, sen hem och tvätta. Måååste gå ner med granen till källaren, för katten tror att det är en stor matbit, så nu är den draperad med filt :)
 
Annars är jag förbannad på dej som våldtog en 9-årig flicka i Örebro, hoppas dom hittar dig, låser in dig och kastar bort nykeln!
 
Nu kaffe sen dusch!
 
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela