Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Baka och frisidören!

Publicerad 2013-01-12 12:50:04 i

Jag har nu på förmiddagen bakat en spännande äppelkaka, klippt mig och gjort en liten munsbit som N önskade att jag skulle göra till hennes "fest". Så om en timme drygt ska vi bege oss. Det ska tydligen vara tema pirater så jag har även tagit sönder och målat kläder till Lucas. Noah ska sen målas och jag tror att Lucas kommer att prioritera att vara pumpa, vill han de så ska han få de:)

Ett tappert försök att ragga barnvakt ikväll blev dock misslyckat, så de blir inge födelsedagsfirande av J ikväll:( men jag älskar henne ändå, o de vet hon:)

Nä nu ska jag spela lite innan det är dags att bege sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela