Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

En och en..

Publicerad 2013-12-18 06:22:51 i Allmänt

Har dom plockats bort. Tre vänner som en gång stod mig nära, återigen har dom inte fattat varför, men jag tänker inte lägga energi på det heller. Två av dom är faddrar till mina barn, ett val jag ångrar. Jag ska se om det ev går att "plocka bort" dom som faddrar, varför ska sånt finnas på papper när dom ändå inte bryr sig?

Nåväl, idag är en ledig dag och jag behöver städa, vika tvätt och så funderar jag på att bygga ihop bebisens säng. Jesper jobbar till 20:00 och då blir det middag själva här hemma, jag har planerat stuvade morötter med steka falukorv och potatis, MUMS!!! 

Nu ska jag knoppa en stund innan Lucas vaknar!!

C ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela