Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

En helg med ilska och glädje.

Publicerad 2013-12-05 06:26:09 i Allmänt

Ja en helg har passerat lika snabbt som den kom, dock har jag jobbat och har lagt mycket energi på att vara arg och ledsen, men även att vara glad över de mycket få men fantastiska vännerna jag har.

Vi har haft besök av en liten herre som är lika envis som sin mor, men de båda är så underbara att det inte gör så mycket haha!
 
I söndags glömde jag bort att Jesper skulle jobba på kvällskvisten så jag försökte få två rastlösa barn lugna, de hade en heldag inomhus, vilket gör att dom blir helt galna på kvällen.. men det är inte ofta vi "håller som inne" så det får man ta!
 
Igår var det julbord på "Blå porten" på djurgården, helt ok för Noah, Lucas ville ju bara ha pepparkakor och lite smörgås, men han är krånglig med maten och har varit det nästan hela sitt korta liv, men dom fick själv välja vad dom ville äta, jag åt två fulla tallrikar med mat, och det godaste var nog de hemmagjorda köttbullarna, så himla gott!!!

Jag rekommenderar verkligen detta ställe, även för er som har barn, ingen blängde alls på de 4 barn som var med oss i samma sällskap, barnen var mellan 1 och 6 år gamla!

Idag får pojkarna sovmorgon då vi var hemma vid 21:20 igår, och jag beger mig tidigare till jobbet för att arbeta med lite SoL (dokumentationer och genomförandeplaner).

Ha en skön dag allesammans och blås inte bort när stormen kommer!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela