Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

2013

Publicerad 2013-12-30 07:40:05 i Allmänt

Året har gått snabbt, men ibland långsamt. Jag har tagit beslut som ibland har varit felaktiga, men jag lär mig hela tiden av mina misstag. Jag har även tagit beslut som varit bra!

Saker jag gjort:

*Börjat med antidepressiva igen efter ca ett års uppehåll, nu äter jag en tablett som inte innehåller ångestdämpande, vilket går kanon att äta.

*Pysslar massor, gör egna smycken, stickar, virkar och försöker hitta på mer saker med pojkarna.

*Gråtit, massor, ibland behöver man lätta på trycket i tårkanalerna.

*Lagt lite mer energi på MIG, och kanske lite mindre på att hjälpa andra, även fast jag är mer en sådan som ser att andra är mer lyckliga än mig själv.

*Fått lite nya vänner som betyder mycket för mig.

*Blivit gravid och beslutat med min man att behålla lillskrutt, en till pojke är beräknad till 3 april 2014.

*Försökt lära mina barn hur man INTE ska vara (det kommer nog bli ett evigt arbete).

Här kommer även lite bilder från 2013 som är värda att minnas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela