Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Stress!!!

Publicerad 2013-08-25 05:13:11 i Allmänt

Jag känner mig småstressad då jag är en person som måste ha struktur! Småplanerar hela tiden i huvudet om hur vi ska ha möblerat här, med spjälsäng och en extra byrå till knytet! Det är 7 månader kvar tills det är dags, men vill ändå planera! Byrån behöver egentligen inte vara så värst stor eftersom att barnets kläder knappt tar plats de första 2 åren, men de löser sig!

Idag jobbar jag 7:30-20:00, vilket är skönt då tiden går fort! Men jag lär stupa ikväll innan jag hinner säga Hej!

Nu ska jag duscha o dra på mig mjukiskläder då de är det skönaste att ha på sig just nu då magen sväller;)

Ha en skön dag alla!! //Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela