Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Söndag...

Publicerad 2013-08-18 06:10:24 i Allmänt

Dagarna går så sjukt fort, är glad att jag hinner med att andas!

Noahs första skolvecka har gått kanon, hans lärare är underbara o han trivs!

Veckan som kommer är rätt packad till viss del, Jag ska gå med Noah imorgon så han vet hur de går till då han ska äta frukost på skolan, sen ska jag snabbt till jobbet o prata med min bedårande chef, hem o hämta pojkarna, sen tvätta.

På tisdag börjar själva skolan för Noah o då ska jag vara med, sen har vi inga planer.

På torsdag är det dags att vara med lillebror i tingsrätten kl. 13:00 o jag har lovat att vara med, och vips så var det fredag och ett jobbpass för mig, likaså på onsdag!

I helgen jobbar jag, varpå ena dagen blir ett dubbelpass, men det är helt ok då tiden går så fort på jobbet!

Ska väl försöka planera in födelsedagsfika också för Jesper som fyller år!

Nu ska jag surfa vidare!

Ha en bra söndag allesammans//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela