Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Baby on the way!

Publicerad 2013-08-11 05:05:54 i Allmänt

Japp, jag är gravid, massor av känslor; roligt, mysigt, skrämmande, väntande, planering... Ja vi måste flytta till större, så är det bara! Bebisen kommer försti vår, o jag känner att det är mest skönt att slippa frysa ihjäl under vintern!

Kön får jag först veta om ca 10 veckor, jag bara måste veta vad det är!

Jag vaknar 03:00 varje morgon, helt värdelöst, av att det är varmt o att jag är hungrig, dock låg jag kvar lite längre i sängen idag, men sitter nu o dricker kaffe, jag hittade koffeinfritt i matbutiken, vilket är guld värt! Idag blir de kalas för Erika som fyllde år i fredags, det ska bli mysigt!

På tisdag sparkar jobbet igång igen, ska bli kul o komma tillbaka faktiskt:)

Nu ska jag passa på att spela lite innan pojkarna kommer upp:)

Ha en skön söndag alla!!!

//L

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-08-14 23:25:42

Vad kul, grattis! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela