Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Så svårt...

Publicerad 2012-10-29 05:13:22 i

När min farmor gick bort var jag helt förstörd, saknar henne så, nu är det snart ett år sedan morfar gick bort, och det gör så ont i mig:( men nu vilar han i havet, där han trivdes som bäst, och det var en helt underbar dag att sprida honom på, lätt vind, klarblå himmel, solsken... Vi åkte ut med SSRS, ett stort tack, och ni som kan, donera gärna en slant till dom!

Idag vaknade jag tidigt IGEN! Den här dumma tidsomställningen är ju helt värdelös, både jag och Jesper var döda igår vid 19:00, fast klockan var då 20:00 den gamla tiden, hua!

Bjuder på en läcker bild på mitt öga!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela