Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Så dum!

Publicerad 2012-10-11 06:49:20 i Allmänt

Jag förstår mig inte på vissa människor... inte alls faktiskt. Jag kan inte skriva rätt ut vad jag menar då personliga påhopp sen kommer. 

En annan sak jag gjort är att sakta sudda ut en människa som en gång stod mig nära. Varför?
Jo för att personen i fråga helt enkelt prioriterade annat när man alltid hörde av sig. Varför ska jag lägga energi på en människa som fullständigt slutat bry sig? Jag saknar många stunder med personen i fråga, men det är inte längre upp till mig att försöka. Jag tänker inte jaga mina vänner, men jag har märkt vilka som verkligen är mina vänner, de ringer och frågar hur Jag mår, om Jag vill hitta på något. 
 

Nä, nu är det dags att samla ihop tvätten och gå ner i tvättstugan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela