Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Lång helg...

Publicerad 2012-10-27 05:05:53 i

Denna helg kommer bli lång, jag är glad att jag kommer ihåg allt som skall göras. Idag blir det Ikea en sväng med P, så snällt att köra mig så vi kan få det sista hem därifrån, barnen ska på kalas på Heron, efter det är det rådsparken som gäller, korvgrillning, mys, spökjakt o lite så. Imorgon ska jag åka med morfars aska till havet, hans sista vila, där han trivdes som bäst, jag ska åka ut med sjöräddningen, så det är lite coolt att jag ska få åka deras båt också:)

Naturligtvis vaknade jag hur tidigt som helst idag, känner mig rätt pigg ändå, hoppas inte de går över i trötthet:)

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela