Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Jaha?

Publicerad 2012-10-05 05:56:24 i

Jag tror jag måste ha varit 10 barns mor i mitt tidigare liv, eller piga, vaknar i ottan, somnar innan 22:00...

Nåväl, jag håller på o gör en halsduk till en kompis och en mössa som jag sedan kan sälja. Dock skulle jag vilja ha fina blommor att sätta på, kanske ska köpa upp mig på broscher att sätta på? Vi får se!

Ikväll jobbat jag, samma sak imorgon kväll, och på söndag jobbar jag dag, och eventuellt åker vi till mamma på EM, men vi får se helt enkelt:)

Nu ska jag fortsätta med halsduken!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela