Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

En tår på födelsedagen...

Publicerad 2012-10-24 05:16:15 i

Idag är en ganska tung dag, idag skulle nämligen min moffa ha fyllt 74 år. Men hastigt rycktes du bort från oss alla den 23 december 2011. Just nu står han i min bokhylla och ska snart få vara där han trivdes som bäst, på havet. Jag väntar på dina söta julkort du skickar till pojkarna, men blir snabbt påmind om att det inte kommer att komma några julkort. Inte heller någon utökning i handduksförrådet blir det heller, nu får jag köpa tråkiga handdukar själv, utan fina djur på... Du är så saknad av mig morfar och ikväll ska mitt ljus brinna, bara för dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela