Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Vårfest!

Publicerad 2012-05-22 06:03:28 i Allmänt

Idag är det vårfest på barnens förskola, och jag hoppas verkligen att täcket av moln försvinner så vi får solen på oss när vi sitter och fikar på gräsplätten! Annars ska jag jobba idag, slutar dock tidigt :( Jag verkligen älskar att jobba, så det känns så trist att gå hem så tidigt :( 

Jag "samtalade" med en vän igår, vilket fick mig att tänka på mycket saker. Saker som varför? Hur kunde du? Vad tänker du? 

Jag har en bedårande familj, min egna familj, två underbara pojkar och en fantastisk man. En man jag ska dela resten av mitt liv med, jag har allt man kan peka på, men att emellanåt leva med ångest och oro, ovissheten, är inte kul, för min familj drabbas av det!

Jag väntar fortfarande på tid för samtal hos en terapeut, jag tror det kommer ge mig mycket!

Dags att sticka till jobbet!

Ciaoo!!

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2012-05-22 06:18:06

Hej där

Det är bra att ha sin egna familj, barn och gubbe.

Samla fina minnen och livet och det blir allt det där "bra och ha saken".

Kul att jobbet har blivit ett andra hem, det hjälper alltid när man grubblar.

Jag älskar också att vara på jobbet. Gör en bra dag, vi ses.

Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela