Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Sommar!

Publicerad 2012-05-27 05:38:04 i Allmänt

I Helgen har jag verkligen fått njuta av sommaren! I fredags var jag på AW med jobbet, så himla kul, och detta skall göras om! Och igår var vi hos T och E, med E och D och grillade! Dom bor jäääääätte fint, och har så söta små barn!
Lille mister K var med men han ville mysa med mamma sin, så söt liten korv!!!
Våra barn då? Jo dom har varit hos sin mormor och haft det mysigt, och idag kommer dom hem med Mamma, och mina två systrat som ska passa barnen medans jag o mor står på loppis! Jag har inte sjukt mycket saker att sälja, men jag hoppas jag blir av med det jag har!

Nu ska jag ta en dusch, sen förbereda fika för mig och mamma!

Ha de gött//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela