Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Regn!!

Publicerad 2012-05-10 17:10:19 i Allmänt

Vi hann vara ute en sväng i alla fall innan regnet kom, Lucas sitter och tittar på sin "Dora" och Noah sitter för andra eftermiddagen i rad vid datorn! Själv sitter jag i köket och väntar på att potatisen ska börja koka..

Idag har jag jobbat, mest sprungit fram
Och tillbaka känns det som, men imorrn blir det en lång dag på jobbet, ska vara där vid 11, och förhoppningsvis få min delegering, och innan dess ska jag till läkaren.
Det är ett återbesök för att se hur de nya tabletterna funkar:)

Nu ska jag fortsätta med maten!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela