Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Loppis och solbränna!

Publicerad 2012-05-28 07:02:41 i Allmänt

Jag blev av med ganska mycket saker igår, gick helt ok med plus, och har dock en kartong kvar, men det får jag ta på nästa loppis! Jag visste att dagen skulle bli varm, men inte såååå varm, jag ska inte klaga, men det var nästintill vindstilla och min egentliga enda oro var om barnen drack tillräckligt, men det såg S till som tog hand om Lucas, TACK SNÄLLA RARA DU! Barnen var inte alls sugna på att äta igår, men vi fick i dom glass! 
Lite senare på kvällen kom Två av Jespers bröder, ena med respektiva, andra med deras lillasyster som varit borta lääänge, det var så kul att se henne! Vi grillade allesammans och barnen hade jätte kul med sina farbröder, så himla mysigt!

Idag är barnen lediga, då förskolan är stängd, vilket jag inte alls hade koll på! Tur att jag börjar sent idag och att Jesper kommer hem tidigt!

Solbrännan då? Jo jag blev totalt nersmetad av en tomat, jag trodde jag skulle få ont, men icke, jag brukar nämligen inte få ont, men ska nog ändå passa mig lite idag hehe!

Nu ska jag surfa vidare, men ha en riktigt skön dag!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela