Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Lite kul...

Publicerad 2012-05-23 05:04:10 i Allmänt

Jag vet att jag inte har sjukt mycket läsare, men i statistiken är det många som läser min blogg, det tycker jag är kul! 

Himlen är blå idag och det betyder att det blir varmt idag också! Härligt!
Idag kommer Molly Sanden till centrum, vilket lär skapa kaos, får se om vi går o kollar eller inte, själv är jag lite anti hehe....
Annars blire jobb idag, för att sen gå hem och börja packa iordning allt som ska säljas på loppis på söndag som jag och mammsen ska stå på, någon liten slant kanske man får :D

Nej nu ska jag surfa vidare, men vi hörs!

Ciaooo!/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela