Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ledig dag!

Publicerad 2012-05-21 06:09:54 i Allmänt

Idag är jag ledig, vilken helg på jobbet, men att ha mycket att göra passar mig!

Lucas har 3 års kontroll och Noah 5 års kontroll på Barnängens barnavårdscentral, varför i tusan åker vi ända dit från Huddinge? Jo vi bodde inne på söder när Noah kom, och vår barnmorska är den mest bedårande man kan ha. Hon har lång erfarenhet av barn och hon kommer inte med massa skrock och myter som hon läst i någon handbok, hon använder sin erfarenhet. Hon låter oss låta våra barn få vara barn.

Har en taskig personkemi med en person. Man måste bara inte älska alla eller hur? Där har vi ett praktexempel på sådant jag skrivit om förut, att man gör nästan allt för att en person ska tycka om en, men i detta fall så är det så att jag tycker inte om den här personen, o personen tycker inte om mig, så är det. Men jag uppträder proffsigt, de är så det måste vara!

Nåväl, nu ska jag hoppa ut i duschen för att sen få upp resten av min familj, vi ska åka vid 08:00..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela