Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Klämdag....

Publicerad 2012-05-18 06:49:14 i Allmänt

Men inte för mig, pensionärerna behöver ju hjälp alla dagar, så idag ska jag jobba kväll! 
Jesper försökte dra ihop en grabb-kväll, T kommer över, D kunde inte för hans pappa kommer på besök för att se deras lilla prins, och C skulle fråga om lov...(?) Helt sjukt... Tur att jag och Jesper inte behöver "be om lov" för att göra något på annat håll.....!

Noah ska idag till tandläkaren och laga sina två hål han har längst bak i nedre käken, stackaren, jag skäms lite, men samtidigt lever jag på att tandläkaren sa; "Jag ser ju att ni inte slarvar med tandborstningen, han har i övrigt rena och fina tänder"... Hoppas det går bra, han ska dit med Jesper, då jag ska jobba, och bästa Lisa ska passa Lucas så länge!

I övrigt är Jesper snorig som bara den, nu ställer hans kropp om efter att han slutat röka, han är så sjukt duktig!

Nu ska jag skuffa undan tvätten!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela