Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

KAOS!

Publicerad 2012-05-08 19:24:39 i Allmänt

Vilken morgon, upptäcker att kaffet räcker till ½ kopp typ, så jag brygger det svagaste kaffet evver, när jag sen skulle ut o röka, upptäcker jag att cigaretterna ligger kvar på jobbet. Jaha, från det att jag gick upp 05:45, tills att jag var duschad och klar för att sticka, 06:09 var klockan när jag tittade på den, cykla skiiiit fort till "statoil" för att kunna få den där morgonciggen... Jag som slutat jag vet, men det kom en grej emellan så det gick inte just nu!

Just nu sitter Jesper och tittar på skit, fotboll, och det innebär att jag strax ska in i sängen och kolla på alla mina sjukhusprogram som kommer höhö, men om jag känner mig själv rätt, kommer jag säkert att sova snart!


Värmen, du få gärna ta och komma nu!

Sov sött mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela