Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Kalashelg...

Publicerad 2012-05-09 10:14:37 i Allmänt

På lördag blir Lucas 3 och på Måndag blir Noah 5...Galet! På söndag är det öppet hus här, och jag bestämde glass-kalas! Om det är fint väder ute så tänkte jag att man kanske kunde gå ut o leka lite, men vi får se.
Barnen fattar inte riktigt att dom själva ska ha kalas, men jag tror dom kommer bli nöjda ändå!

Jag insåg när jag var iväg och handlade med Lucas att maränger är sjukt dyrt, mellan 20:-/23:- ska dom ha för en liten påse, nähä tack, antingen ska jag köpa gigantiska maränger som jag kan bryta sönder, eller så gör jag egna.
Jag önskar även att jag hade en ko som kunde komma på besök, så jag kunde göra egen grädde haha!

Lucas ville gå till mitt jobb, men vädret ser lurigt ut, så det blir en inne-dag idag, så får vi vara ute när vi hämtat Noah sen!

Strax ska jag och Lucas i alla fall ner till Cykeln och försöka sätta fast barnstolen, så kanske vi kan cykla iväg någon gång när jag är ledig med honom =)


Jag mår så bra av att få jobba på min nya arbetsplats, jag hoppas att jag en dag blir fast där! All personal är så gulliga, duktiga, engagerade, omtänksamma, roliga, egna....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela