Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Kalas!

Publicerad 2012-05-13 07:23:41 i Allmänt

Idag är det lite kalas för Noah och Lucas, Noah fyller först imorrn, så presenter av oss får han på morgonen!
Dock jag har massor att göra innan, det ska städas och plockas undan en massa saker, sen måste jag ner och handla det sista. Insåg igår att asietterna förmodligen inte kommer att räcka till, så antingen får jag diska och hoppas på att inte alla kommer samtidigt, eller så får jag springa ner och köpa engångare...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denna natt var ett helvete, varför kan jag berätta i ett senare inlägg...

Nu kom Lucas och sa att han ska gå på Toan, (WHAT?!)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela