Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Jag hinner...

Publicerad 2012-05-09 18:56:25 i Allmänt

Jag hinner slänga in ett inlägg om tankarna just nu... 

Jag försöker, så som många andra mammor att lära mina barn att vara ärliga. Jag vill att dom berättar vad som är fel om det är fallet, jag vill att de svarar ärligt om jag frågar vem som exempelvis gömt mina ringar, som är väldigt populära att leka med när jag inte ser på... Men ändå ljugs/dras vita lögner från varje människas mun säkert en gång varje dag, varför? Jo för att skydda sig själv, för att slippa konflikter, för att göra andra glada när de köpt den där extremt skitfula tröjan han eller hon köpte igår, jag tror man svarar det man själv skulle vilja höra, eller?

Jag bara kom och tänka på det nu, då min minsting Lucas sa att han lekt med P på dagis idag, när han har varit hemma med mig hela dagen hehe...

Nåväl, nu dags för en tv-kväll i soffan, hoppas jag inte somnar, men då väcker Jesper mig när han kommer hem, så jag sover i sängen i alla fall hihi!

Trevlig kväll/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela