Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Inte ok!

Publicerad 2012-05-24 06:08:28 i Allmänt

Det är inte okej att bara sova 6 timmar när man heter Louise, jag är galet trött, vaknade av att Noah tittade på mig, och frågade: Kan du komma upp nu mamma? Jag jobbade till 23:00 igår och somnade gabska fort när jag kom hem, i normala fall brukar jag lägga mig i sängen vid 21:00 och somna ganska fort, bah!

Idag ska det städas innan jobbet, damma, dammsuga, försöka fixa balkongen om de går, för imorrn kommer några arbetskamrater över som jag ska lära känna lite bättre, sen ska vi till lokala krogen och ha trevligt! Barnen ska åka till min mamma och sova där (antar jag), och de lär bli kvar där hela helgen. På söndag ska jag och mamma stå på loppis, och jag har massor att bli av med, hoppas jag blir av med allt!

Nä, nu dags för kaffe och lite "Facebook"!

Ha en bra dag allesammans!/L

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-05-24 07:17:01

Vi håller tummarna att det går bra med försäljningen för oss i helgen :-)



Kram

/Lisa

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela