Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ingen Cancer ;)

Publicerad 2012-05-11 09:33:12 i Allmänt

Alla som känner mig, vet att jag tror att jag har cancer så fort jag får ont någonstans hehe...
Återbesöket hos läkaren gick bra, fick dock testa ytterligare en ny tablett, för att se om min sömn blir bättre.
Första tabletterna som jag fick fungerade jätte bra, men jag sov ingenting. Andra tabletten jag fick sov jag som en stock, fast vaknade tidigt, och var konstant trött, och som jag beskrev för läkaren så är denna tablett en 7-8 på en skala mellan 1-10 och 10 är då jag mår bäst, den första var 9-10, fast då sov jag inget. Hoppas att den jag fått nu fungerar bättre. Hon ska även trycka på lite hos terapin så jag snart kan få komma och prata av mig, det ska bli skönt! 

Jag har även fått remiss till kirurg på Huddinge Sjukhus så jag kan ta bort mitt fula födelsemärke jag alltid stört mig på, jag har alltid tänkt "bajsfläck" om den haha, nu ska "bajsfläcken" bort!

Nu ska jag dra i mig frullerulle, sen ska jag till jobbet, mitt älskade arbete!

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela