Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Farväl älskade vän...

Publicerad 2012-05-29 07:03:41 i Allmänt

Idag är Dagen med stort D! En dag som jag är riktigt nervös över. Jag ska ta bort en leverfläck som varit ett bra kännetecken på mig. Men jag har alltid hatat den, jag har skämts över den, och idag ska du äntligen VÄCK!!!
Jag vet att jag kommer få ett ärr, men jag har hellre ett ärr än den där!
Varför är jag nervös? Jo för det första kan en del läkare göra en första bedömning på om det är en farlig eller ofarlig fläck, det är det jag är nervös för, å andra sidan har jag haft den i solen hela mitt liv, och jag borde väl fått hudcancer innan dess eller?
Jag hade gärna hållt min man i handen, men han måste tyvärr jobba, jag vet jag vet, en omogen 26 åring :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår var en körig kväll på jobbet, men ack så kul! Tack så mycket P för att du alltid är en sådan otrolig energipuffare. Att du är lätt att prata med, man kan öppna sig, utan att du dömer, känns helt underbart. Nu undrar min man säkert: vad har hon förträngt? Inget speciellt alls, man kan bara vara sig själv för P och säga vad man känner och tycker, utan att hon som sagt dömer!

Idag ska jag jobba kväll bara pga borttagandet av fläcken, så det blir många kvällar denna vecka, men de gör inget, det är lite mysigt att få lägga alla på kvällen! 

Nej nu ska jag klä på barnen och köra upp Jesper så dom kommer iväg till förskolan!

Ha en bra dag allesammans! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela