Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

En ledig dag!

Publicerad 2012-05-31 08:23:05 i Allmänt

Idag är jag ledig med Lucas, planen just nu är att åka till jobbet och äta lunch där, men vi får se hur vi gör! Annars lockar det att åka till "Pulsen" i flempan i köpa på sig kött och annat billigt. 

Jag är grymt trött, och det är på grund av tabletterna, jag skulle kunna sova hela dagen, men det är ju inte hållbart om man är mamma. Är ute så mycket som möjligt med barnen, då de inte är på förskolan, så de får umgås med andra barn, så underbart att båda är väldigt sociala pojkar. 

En annan sak som jag tänkt på, det här med att vara social. Det är alltid lika kul när fler upptäcker saker som jag redan kommit på för länge sen, du får äta upp detta nu, det är du som rivit muren, du får bygga upp den igen.
Personen i fråga hoppas jag tar åt sig, och ber om ursäkt, och det är inte en person som står mig nära längre, inte heller någon av mina nära vänner, er älskar jag, även om vi mer sällan hörs av!

Nu är det dags att klä på Noah för att sen lämna honom på förskolan, jag och Lucas ska upptäcka världen!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela