Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Suicidabel? Nja...

Publicerad 2012-06-05 05:10:24 i Allmänt

Det frågade min läkare mig, och nej, absolut inte, jag har en underbarn man, och två fantastiska barn jag måste ta hand om, men tidigare ville jag låsa in mig i en källare utan ljus och fönster, utan ljud, utan klocka, och sedan kasta bort nyckeln och komma ut när allt blivit bra igen.
Effekten av mina tabletter är över förväntan, jag mår så bra, är inte orolig alls längre på samma nivå som jag tidigare var. Jag har lite problem som jag inte kan lösa, men det är snart ett minne blott, tack vare två av mina fantastiska arbetskamrater A och P!

Idag kommer E och D med lilleman och äter middag, mys! Önskar jag kudne ha serverat grillat, men grillhinkarna på coop verkar inte dyka upp, så vi får hitta på något annat!

Imorrn är barnen lediga med mig men vi ska besöka jobbet för att grilla lite där över lunch, det ska bli mysigt!

Nu är det dags för duschen, ha en sueprbra dag!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela