Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Städa garderob...

Publicerad 2012-06-29 05:53:54 i Allmänt

Igår var Lucas ledig med mig, vi spenderade några timmar på mitt jobb, folk tycker jag är lite kokko som kommer på min lediga dag, men pensionärerna blir glada och Lucas tycker det är roligt där! Haha...

Vi åkte hem och hämtade Noah, sen åkte vi till deras farfar och åt middag, supermysigt!

När vi kom hem var klockan 20:30 och jag började plocka i min klädkammare, för mycket av kläderna hade jag bara lagt i en ikea-kasse för att jag inte orkat plocka upp det, men jag ska inte klaga nu på att jag inte har kläder hahaha...

Idag ska Noah till tandläkaren, men det vet han inte, jag kan inget säga för då kommer han vägra, så jag måste lura upp han dit..

...Och DÄR kräktes katten upp en hårboll.... see you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela