Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Söndagen...Sådär lite dagen efter!

Publicerad 2012-06-10 09:08:33 i Allmänt

Igår var jag ute med S och så kom en kompis till henne, sen kom P och en kompis till denne.
Vi hade jätte kul, massor av skratt, sång, pommes, cider, och VATTEN!
Jag är inte det minsta bakis idag, jag drack ungefär varannan vatten och lite till. Jag fick så fruktansvärt ont i huvudet då vi var ute att jag blev tvungen att sticka o handla värktabletter, jag vet att man inte ska kombinera, dumma mig, men mitt huvud fick gå före, så jag höll mig till vatten ett tag.
Idag vet jag inte alls vad dagen bjuder på, skulle jobbat ikväll men det blev inte så, så strax ska jag väl hoppa ut i duschen och sen ta mig ut till barnen och mannen i parken.

Vi hörs av under dagen!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela