Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Seg helg...

Publicerad 2012-06-24 08:45:15 i Allmänt

I fredags var vi på hökarängsbadet, vi grillade, drack öl och sjöng, det var så himla trevligt, men när solen försvann blev det kallt, jag o Jesper frös och efter mycket dividerande bestämde vi oss för att åka hem.
Vi var väl hemma strax innan 23:00, rätt skönt, men hela dagen igår låg jag i soffan, inte för att jag var bakis utan för att jag hade himlans ont i halsen och mådde allmänt dåligt. Jag förväntade mig att jag skulle vara sjuk idag, men nu har det jobbiga halsonda förflyttat sig nedåt i halsen, jag tror jag behöver/behövde sova...

Idag blir det tvätt och städ är tanken, det är kaos-pannkaka överallt här och jag ska se om Jesper vill åka och köpa plankor så vi kan göra skohylla att sätta upp på väggen. Alternativt funderar jag på konsoller, men vi behöver såga hyllor då ena sidan är smalare än den andra, tja vi får se hur vi gör, jag tror inte ens vi äger en såg hahaha.

Jag skulle ju skriva om dagens ris och ros, och dagens ros skulle jag skrivit häromdagen, men gör det nu!

Dagens ros går till min chef, för att hon varje gång man ser henne, stannar upp och frågar först hur det går på jobbet och sen hur man mår i övrigt, så en ros till dig för att du finns och bryr dig!

Dagens ris går till människor som är krävande. som suger must och energi ur människor som lyckats ta sig upp från botten...

Ha en bra dag allesammans//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela