Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Sådär smaskigt våt...

Publicerad 2012-06-18 06:01:19 i Allmänt

Regnet som sköljde över oss igår skapade mycket översvämningar, helt galet! Vilken väg jag än tog hem så var vägen planad med kombination av ankdammen jag passerar varje dag, det var tur att jag i sista sekund ångrade mig att ta de höga stövlarna istället för de låga, men ena stöveln läcker ju, så jag blev lagomt smaskigt blöt om ena foten:( men jag tror att jag kan laga dom med lite lim, annars får jag väl köpa nya haha:)

Idag ska Lucas vara hemma med mig o jag har inte den blekaste aning om vad vi ska hitta på, troligtvis städa för att vara ute sen på EM när vi hämtat Noah, vi får se helt enkelt!

Jag bjuder på några blöta bilder!!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela