Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Regnet fortsätter....

Publicerad 2012-06-03 06:07:08 i Allmänt

På allvar, mina blomlådor på balkongen är översvämmade, så nu får du snabbt ta och komma fram solen och dunsta bort allt vatten!

Jag fick veta en sak igår som gjorde mig skitarg, vad det var kan jag inte skriva här, men att personen i fråga skulle göra så, är lågt. Är man erfaren behövs ingen vägledning eller?

Nåväl, ikväll jobbar jag, men ska åka tidigare till jobbet för att hinna städa mitt sista rum :D
Dessförinnan måste jag ner till apoteket och köpa nya plåster till mitt sår efter op som är ca 6 cm långt :S

Nähä, nu ska jag surfa vidare, eftersom min klocka inom mig ringde i vanlig ordning strax efter 05:00!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela