Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Regn!

Publicerad 2012-06-01 06:34:57 i Allmänt

Fy bubblan vad det regnar ute, detta betyder att barnen inte lär vara ute på dagis idag, vilket jag förstår helt! Dom börjar 10:00 idag eftersom jag jobbar kväll! Jag hinner åka till jobbet tidigare och fixa och trixa med allt det där som jag annars inte hinner med också!
Läkarbesöket blev kul igår, Lucas fick komma till min läkare som är så bra! Han fick antibiotika-kräm till sin lilla inflammerade tumme, och även en tub till sitt öra som är dunderkladdigt :( Jag hoppas att det går över, krämen blev nämligen svindyr, 300:- för två små tuber :(

Såret efter min mini operation kliar nåt fruktansvärt emellanåt, vill slita bort plåstret och klia, men jag har nog bra läkkött eftersom de kliar så mycket!


By the way, jag och Lucas besökte mitt jobb igår, o pensionärerna blev glada av att en liten krabat sprang omkring och sa roliga saker, tänk vad så lite kan göra =)

Nu ska jag surfa vidare o glöm inte:

GENOM SIG SJÄLV KÄNNER MAN ANDRA, OCH DU BLIR BEHANDLAD SÅ SOM DU BEHANDLAT MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela