Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Regn IGEN?!

Publicerad 2012-06-17 06:38:32 i Allmänt

Vaknade upp till ett disigt Huddinge, Jesper var borta och båda barnen i sängen, så det tog inte många sekunder innan jag fattade att han antingen gått upp eller lagt sig någon annan stans. Just då jag gick upp satt han och rökte på balkongen, men hade fint bäddat i soffan haha =) Vi har inte den störtsta av sängar, vår säng är bara 160*200 men det räcker för oss, tanken är ju att barnen ska sova i sina egna sängar. 

Idag ska jag jobba fram till 14:00 sen får vi se vad som händer och sker, kanske åker vi till farfar och hälsar på, det skulle vara mysigt i detta skitväder! 

Nu ska jag strax gå hemirfån för att ta ett stopp på "Statoil" för att köpa cigg, typiskt att jag inte tänkte på det igår, men men, jag får ta ett tuggummi påvägen.

Gummistövlar blir det idag, dock låga, då mina höga är trasiga :( Superlim nästa!

Ha en bra dag//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela